بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جلسه محرمانه کروش با چند رسانه و خبرگزاری خاص!

http://upload7.ir/imgs/2014-01/68399552509193122555.jpg

خبر رسیده امروز سرمربی تیم ملی بدون اطلاع رسانی قبلی از سوی روابط عمومی فدراسیون فوتبال با برخی از خبرگزاری ها و و رسانه های ورزشی کنفرانس خبری خصوصی برگزار کرده است.
ظاهرا آقای کروش قصد داشته با تیم رسانه ای خود فاز دوم برنامه های که قبلا کلیت آنها را اعلام کرده ،هماهنگی های خاص خود را انجام دهد و از این رسانه ها بخواهد شرایط لازم را همانطور که باب میلش می باشد،با اطلاع رسانی هایشان فراهم کنند!
البته خبرورزشی،خبرگزاری خبر آنلاین در خصوص این جلسه رسانه ای اظهار بی اطلاعی و حتی انتقاداتی نیز داشته اند که شما باور نکنید و این هم از فیلمهای تیم رسانه ای سرمربی تیم ملی ایران می باشد!
مردم را بدجوری گاگول فرض کرده است!
در حال حاضر کروش در قالب حفظ منافع ملی و سر بلندی نام ایران در جام جهانی،حتی بعضی از روشنفکران مملکت را آدم خود کرده است و در حال بازی کردن  با افکار عمومی و حتی اصحاب رسانه است!
ازهمین حالا آن روزی را می بینیم که همین افرادحامی تصمیمات کروش چطور خوار و ذلیل شده اند و عذرخواهی هایشان نیز مورد قبول مردم ایران قرار نمی گیرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 10 / 11 / 1392برچسب:رسانه ها,تیم ملی فوتبال,کروش, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com